1.Komunikace se zákazníkem
U nás je na 1. místě vždy zákazník. Proto dříve než naceníme baterii zákazníkovi, se ptáme, zda-li je to profesionál, nebo jen občasný domácí kutil (v případě aku nářadí), ale ani to není nejdůležitější parametr na nacenění repase baterie. Především záleží na způsobu využití, i domácí kutil, který využívá aku nářadí velmi často, ocení kvalitní baterie pro své aku nářadí. V případě správného výběru baterie se vyhneme zkrácení životnosti a tím i ušetření nákladů. Další aplikace konzultujeme stejně s otázkami k čemu zařízení slouží, kde je nejčastěji využíváno, co očekáváte od služby repase atd..
Cena je vždy stanovena předem a stvrzena objednávkou. Pokud cena není známa a aplikace si vyžaduje zásah technika, pak je cena volána telefonicky a až po jejím potvrzení se aplikace zadává do výroby nebo se aplikace vrací zpět zákazníkovi, pokud mu námi nabízené řešení nevyhovuje.
2.Fyzicky potřebujeme Vaši aplikaci
Konzultace mohou samozřejmě probíhat hned několika způsoby a to pomocí emailu info@topbaterie.cz, kde se snažíme v rozmezí 1-3 dnů odpovědět, proto v případě naléhavějším, zvolte prosím telefonní číslo 733 736 340 nebo pevnou linku +420 272 654 238, kde jsou Vám k dispozici naši pracovníci, stejně tak Vám informace budou poskytnuty na naší kamenné prodejně Pražská 68/2, Praha 10 – Hostivař s otevírací dobou Po-Pá (8-18h).
3.Doprava aplikace k nám
O zhotovení zakázky je zákazník informován telefonicky, emailem a sms. Opět si lze vybrat, zda Vám Vaši zrepasovanou aplikaci zašleme na adresu nebo se pro ni zastavíte osobně.
Záruka na námi repasované aplikace je zákonných 24 měsíců. A vzhledem k našim možnostem nabízíme zákazníkům na námi repasované aplikace pozáruční opravu.
a)Po té co je baterie doručena k nám na kamennou prodejnu, je aplikace rozebrána a jsou otestovány veškeré elektronické součásti, které aplikace obsahuje. Je-li některá ze součástí vadná, dojde k její výměně. Následně se vymění kompletně všechny články, které aplikace obsahuje, opětovně se složí a putuje na výstupní kontrolu.
b)Ve chvíli, kdy je aplikace po výměně všech potřebných dílu dodána na výstupní kontrolu, je na testrech nabita a vybita, abychom si byly jisti, že dostáváte aplikaci po repasi připravenou k okamžitému použití. Proto je doba dodání repase u nás 5-10 pracovních dnů. Všechny repasované aplikace jsou označeny výrobním číslem, abychom zajistily, že s aplikacemi nebude nijak manipulováno. Ke každé aplikaci je vystaven záruční list, včetně návodu, jak se k ní po dobu provozu chovat, aby byla zajištěna její maximální kapacita i napětí.
Všechny aplikace po repasi jsou ve vybitém stavu a je nutno je po obdržení dát nabít na vaši nabíječku.
c)Zásadní pro službu repas je provedení výměny všech článků v aplikaci a zapouzdření do původního obalu nebo do smršťovací fólie. Každá aplikace obsahuje několik ochranných prvků, zpravidla proti přehřívání při nabíjení a při zkratu, který by vedl k tepelné destrukci celé baterie a může dojít k poškození zařízení nebo dokonce k úrazu! Při každé repasi provádíme měření těchto ochranných prvků a při případné poruše vyměníme za bezvadné.
d)Dodržujeme všechny postupy shodné a leckdy i zdokonalené jako při výrobě nového produktu v továrně. Navíc veškeré aplikace před opuštěním našeho servisu prochází pečlivou výstupní kontrolou, včetně otestovaní baterie. Nabízíme všem Našim zákazníkům osobní přístup, poradenství, pozáruční servis na námi repasované aplikace, zajímavé ceny, repase jen z těch nejkvalitnějších článků.
Recyklujte s námi. Tonery, drobný elektroodpad a baterie naši zákazníci mohou zanechat na naší kamenné prodejně Praha 10 - Hostivař, Pražská 68/12 a my je za pomoci ZDE uvedených společností, necháme ekologicky zlikvidovat.
Jsme zapojeni a podporujeme 1 evropský den recyklace baterií. U obsluhy na prodejně si můžete zdarma dokonce vyžádat i jednu ze čtyř krabiček Ecochees do které lze sbírat vybité baterie v pohodlí domácností, kanceláří, školek, škol nebo ve vašem zaměstnání.
NEVYHAZUJTE OPOTŘEBENÉ BATERIE DO BĚŽNÉHO ODPADU, děkujeme Vám. Celý Team Top Battery.