Nabíječka OptiMate 4 DUAL, 12V, 1A, TM340 (automatická nabíječka)

Obrázek
Vaše cena s DPH1 452 Kč
Vaše cena bez DPH1 200 Kč
Kód103001
VýrobceTecmate
112 V
21A
32 - 50 Ah
4Led 10x
5Profi
6SAE-71 - Propojení s očky, SAE-74 - Kleštičky
Záruka24 měsíců
Skladem ihned k dispozici
GLS 84 kč
Česká pošta 109 Kč
Top Trans 179 Kč
Kurýr Najbert (Praha) 149 Kč
Osobní odběr Zdarma

Více o dopravě

Nabíječka neobsahuje redukci CAN-BUS!

Optimate 4 DUAL
12V-1A automatická nabíječka. Výrobce TECMATE. Nabíječka slouží pro nabíjení olověných bezúdržbových, gelových, Super MF, VRLA i záložních akumulátorů o kapacitě 2 až 50Ah.

Nabíječka Optimate 4 DUAL je výrobcem vylepšená Optimate 4. Vylepšený model je navržený pro propojení na všechny originální zásuvky 12V BMW modelů včetně těch, které jsou vybaveny systémem CAN-bus (sběrnice CAN). Nová verze "DUAL PROGRAM" umožňuje v módu CAN-bus propojení přes zásuvku BMW 12V a zbavuje tak uživatele nutnosti vůbec něco montovat. Není ani nutné jako u všech konkurenčních nabíječů aktivovat zapalování.

Tato profesionální nabíječka není určena jen pro servisy, ale i pro běžného uživatele, který si potrpí na prvotřídní kvalitu a pohodlí. Optimate 4 DUAL dokáže nejen baterii nabít, ale i oživit hluboko vybité akumulátory, otestovat stav baterie a udržovat ji trvale v nabitém stavu. Optimate 4 DUAL může být trvale připojen k akumulátoru.

Pravidelným nabíjením minimalizujete poškození Vašeho akumulátoru sulfatací, hlavně v zimním období, kdy není baterie v provozu.

Parametry
- vybavena systémem CAN-bus pro BMW motocykly
- nabíjení bez aktivace zapalování
- ochrana proti zkratu a přepólování
- LED signalizace
- profesionální provedení
- udržovací režim

Postup
1)
Kontrola autobaterie - počítač vyhodnotí, zda je autobaterie v pořádku nebo zda je třeba ji oživit/desulfovat.
2) Oživení autobaterie - režim vysokonapěťového oživování do 2 hodin stabilizuje vybitou baterii (pokud je baterie v pořádku, tento krok je přeskočen).
3) Hlavní nabíjení - autobaterie je nabíjena proudem 0,8A až do plného nabití.
4) Test udržení napětí - po 30 minut probíhá monitorování napětí, poté dojde k vyhodnocení, zda je baterie schopna napětí udržet.
5) Údržovací nabíjení - zde dochází ke střídání dvou 30 minutových period. Periody klidu, kdy nedochází k nabíjení akumulátoru a periody udržování, kdy je do akumulátoru pouštěn proud 13,6V, čímž dochází ke kompenzaci malé elektrické zátěže způsobené elektrickým příslušenstvím vozidla, palubním počítačem nebo přirozeným samovybíjením autobaterie.